voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


maandag 17 februari 2014

Zo eindelijk weer even tijd om aan mijn blog te werken.
Ik heb vandaag de nieuwe materialen binnen gekregen om een aantal kaarten te maken voor de aankomende Creatief met kaarten dus druk druk druk.

Ik heb deze kaart afgelopen week gemaakt met de schitterende mallen van Anja van Laar.
klik op de foto voor groter formaat
De gebruikte materialen voor deze kaart zijn:
CreaTables LR0299, LR0300, LR0279 en LR0271
Ik heb van 3 van de LR0300 de spijlen afgeknipt en met de punten op elkaar geplakt.
Deze heb ik geplakt op gekleurd cardstock en iets groter uitgeknipt.
Het achtergrondpapiertje komt van een ouder blokje waar ik de naam niet meer van heb.
Voor verdere versiering heb ik wat pareltjes geplakt en een organza strikje gemaakt.
Alles heb ik na het embossen beïnkt met distress inkt
TIP:
Laat na het embossen het papier in de mal zitten en ga met een sponsje met distress inkt over de mal.
Door het embossen krijg je een soort kussentjes en die staan dan mooi strak en omhoog nog in je mal.
Als je dan met je sponsje over die "kussentjes" gaat wordt het een mooi strak lijntje en loopt ook niet uit.
Hele fijne avond nog, groetjes en


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.