voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


maandag 16 januari 2012

Goede morgen dames, leuk dat jullie weer even langs komen.
Ik heb weer een paar kaarten gemaakt en wil ze graag even aan jullie laten zien.
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
De nieuwe CreaTables LR0200 van januari.
En de CreaTables LR0192, LR0163, LR0164, lr0168, LR0163 en LR0164 van vorig jaar.
Het achtergrond papier is het nieuwe van Pion, heel erg mooi en romantisch.
Als versiering heb ik een kantje geplakt langs de schuine lijnen.

Voor deze kaart is gebruik gemaakt van de nieuwe CreaTables van januari de LR0202 en de LR0201.
De creaTables van vorig jaar LR0154 EN DE LR0158.
Het knipvel is van Mattie de MB0105.
Achtergrond papier is van 7gypsies dat heeft mijn dochter voor mij meegenomen uit Florida.
Als versiering heb ik de perlenpen 101 weer gebruikt.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe.
Ga nu mijn bed weer in, heb griep denk ik en ben mijn stem helemaal kwijt.
De koorts wordt ook weer hoger, hoop dat het snel over is.
Groetjes en


10 opmerkingen:

  1. Super mooie kaarten weer, als ik moet kiezen wordt het de onderste, prachtig subtiel die kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea:
    Schitternede kaarten heb je weer gemaakt
    Ik zou net echt kunnen zeggen welke ik de mooiste veind eht zijn allemaal toppertjes
    Groetjes Will en ga zo door Meis dan kan ik ook blijven genieten van je mooie werk.hahaha.
    Groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Veel beterschap gewenst hé.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supeerrssss mooie kaartjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowwww Thea,Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.
    Wat zijn die mallen toch mooi.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Thea, wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, super en hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt, groetjes, jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige stijl, super mooie kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Thea,wat jij allemaal met die mal kan maken voor super mooie kaarten.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.